Thursday, September 22, 2011

Seronok di sini

Alhamdulilah..
rasa seronok jumpe kwn2 kat sini...saya baca dan memahami mslh kwn2 lain
yang cuba TTC jugak..like me...
Saya tergoggle...n terjumpe blog TTC..n terjumpala ramai yg sedang mencuba..sekurang2nya..
w/pon kita saling tak mengenali...tapi kita memahami...:)

Untuk makluman kwn2..saya dah ada anak sorang...perempuan..umurnya 5 tahun..
sudah besar...n sudah terlalu manja..:D sb xde adik..
Sudah berkawin hampir 6 tahun..alhamdulilah..wpon saya sudah ada anak...bukan x bersyukur..
tapi keinginan nak memperluaskan family tu tetap ada....apa yang kwn2 rasa ..
saya pon merasainya juga...
Anak pertama..bunting pelamin..:D lps nikah terus x period..rezeki allah nak bagi..kami terima..
Panas tidak sampai ke petang...hehe..dugaan pula utk mendapatkan anak ke 2..
Pernah mengandung bulan 6 yang lepas...tapi diduga lagi..keguguran pula diusia 10 minggu..sayangnya..
Belum rezeki lagi agaknya.....kami terima dgn redha...:)

Saya dan suami duduk berjauhan..suami bekerja di Kemaman, Terengganu..
saya pula di KL bersama anak..terdapat sedikit halangan utk kami berusaha..
tapi dr sudut lain saya anggap dgn positive...sudah tanggungjwb suami ini adalah sumber rezeki kami....

Apa yang penting..kita tidak putus asa..insyallah..ada hikmah yang tersembunyi...:)




2 comments:

chinta... said...

chinta singgah cni...

MAG said...

hi chinta..slaam perkenalan dari mag:)