Wednesday, March 21, 2012

Rindu

Rasanya lama x menulis...gian nak tulis sikit..:)
Saya dilanda kerinduan..rindu kat suami...
Rindu kat suami dapat pahalakan..kalo camtu nak rindula selalu..hehe
Anak pon rindu kat suami...kalo ayahnya call..antara anak dengan mak...makla kalah..
anak yang dapat cakap dengan suami ..maknya x dapat..sb ayahnya x leh cakap lama..:D




Insyallah..kalo x de aral..Jumaat ni dapat jumpe suami...
saya ambik cuti..anak ponteng tadika..
jalan kat PD je pon...

Perkembangan terbaru TTC saya?
Saya cadang try lg sekali IUI. bile ? x pasti lg...maybe this year jugakla kot...
Sekurang2nya saya mencuba lagi...jangan putus asa..:)

Apa persediaan saya skrg? saya makan dan minum seperti berikut:- :D

1. Folic acid
2. Minum susu kambing
3. Makan buah tin/zaitun/ dried figs
4. Shatavari - produk Himalaya
5. Minyak  Habatusauda - brand dogaci
6. Pati Delima Gulsan

Tu jela ..saya nak kongsi...mudah2an rahim kita jadi sihat dan kuat:)

No comments: