Wednesday, October 24, 2012

Little bit changes

Salam...
agak lama x menulis...xde cerita yang menarik sgt...
keje..balik..uruskan umah..tu je la...

Usaha TTC xpernah saya lupa...doa. doa.
Akhirnya dalam kepayahan..usaha penat memujuk suami
untuk mohon cuti untuk start balik treatment dengan doctor.. akhirnya dipermudahkan...:)
husban dpt luangkan masa...maklumla keje suami di oil & gas amatla payah
dapat cuti.sabtu ahad pon keje ..Saya ok..amat memahami tugasannya..

My 1st apoiment - 29 Okt 2012 ( Isnin)
Doktor yang lain. Gudbye dr Masitah..
Klinik yang lain.
Saya dah pikir masak2...bertukar doktor ni bukanla suka2...saya serasai dgn doc yg lama..
tapi timing yang tidak mengizinkan dan faktor2 lain...doc ada belah petang saja..sedangkan saya
dah terkejar2 nak balik keje dan ambik anak balik nursery..
Agak sedih gak...saya suka doc Masitah tu..dia doc ala2 uastazah gitu..
doc yg suka bg sokongan dan dorongan:)

Dengan lafaz bismillah saya menyambung perjuangan TTC ini...
minggu dpn lps naik cuti raya aidiladha... mcm nak berjuang apa je kan..hehe

Tetiba saya teringat.:)
tahun yang lps....di hari raya aidiladha..saya dpt berita gembira..
saya berjaya mengandung...
sygnya gugur usia di 8 minggu..
bukan rezeki saya lagi..setahun dah berlalukan..kejapnya masa berlalu...

Ya Allah...berikan aku peluang itu sekali lagi...
berila aku tambahan zuriat...
amin yarabbal alamin....

Apa2 nanti saya updated treatment saya ok...mudah2an ada sinar bahagia..

No comments: