Sunday, October 16, 2011

Bercuti

Rasanya lama sungguh x bercuti..jalan-jalan...
Dah lama plan..tapi x pernah plan betul2...
Setelah berbincang dgn hubby..akhirnya kami buat keputusan
nak bercuti minggu depan...setelah ambik kira hal2 keje saya dan keje suami..
akhirnya schedule minggu depan mcm okey...
dah tentunya pilihan kami ialah yang ada beach!!
i love beach!







Mudah2an percutian ini adalah terapi terindah buat kami , especialy aku yg asyik sgt memikirkan
nak ngndung ni...:)
ni mungkin jugakla honeymoon bt kami utk kali ke 3...

Honeymoon 1 - Cherating (lps nikah belum knduri lg umah hubby dah terus gi honeymoon..hehe)
Honeymoon 2 - Teluk Batik (bersama anak, 2 thn lps:)
Honeymoon 3- tempat dirahsiakan dlu..hehe

Tak tau bile lagi ada pluang mcmni..sb jadual keje hubby akan btukar...
akan ke Miri pulak nanti:( kalo dlm semenanjung boleh jugak 2 minggu skali balik..
kdg2 setiap minggu..kalo dah jauh nanti belum tentu..paling tidak sebulan sekali...:(:(


2 comments:

Orang KeciL said...

best nyer nak hhoneymoon..kita pon dah lama xbercuti..tahun depan br nk bercuti..enjoy ye..

mag said...

tq...:D
x sabar rasanya:)