Sunday, October 30, 2011

Berdebar - CD 30

Masih belum ada tanda2 nak period...
harini dah CD30..
xnak UPT lg...tunggu dulu..saya jenis dah xnak membazir UPT..
kalo lewat..biar lewat betul2...baru test UPT:)
nak sedapkan hati je sebenarnya ni..Dr Zubaidi dalam blognya ada bgtau..
sebaik2nya 2 minggu slps missed period baru test..
tp bg aku lewat seminggu pon ok dah kot...:)

Buah dada sakit2 dah ni...adakah ptanda nak period atau nk mengandung?
xtaula....dulu..masa mengandung (dah gugur)  pon sakit buah dada jugak....
dah mulala berangan2 ni petanda mengandung...:) berangan xpela kan..
bkn kne bayar....

My doter dah mula tanya..
ibu..napa dia x dapat adik lg..mudah je aku jwp..
allah belum kasi lagi...tiap kali dia tanya aku tentu jwp cmtu..
yela....dia dh 5 thn....tentu dia tgk kwn2 dia dah ada adik beradik..
even my sister ..the only 1 sister i have..dah ada 6 org anak...
sepupu dia ramai...tentula my doter pelik...:)

Insyallah....ada rezeki Allah bagi...ibu mengandung lg ye nak....


1 comment:

aisyah said...

mag,dah buat UPT x?
moga ada khabar gembira.. insyaAllah..

=)

saya dah period pun. cycle kali ni panjang sampai 43 hari.