Saturday, November 19, 2011

5 week

Saya dilanda kerisauan....masa checkup baru ni ..masa scan..doc kata sepatutnya..dah ada heartbeat...
sedangkan saya masih belum ada..dlm kantung pon masih belum nampak apa2..
doc kata mungkin ada..tp terlalu kecil..xnampak di scan...
saya pon x tanye betul ke 5 w dah bole nampak..dah dia doc kan..tentu dia lebih tau..
mengikut apa yg saya baca...dr blog knkwan..n pgalaman kwn2..
heartbeat baby dlm 7-8 minggu baru adakan??kalo tanye saya..masa pglman 5 thn yg lps punye mengandung..
saya dh x ingat...:( saya mula riso...ntahla...doc suruh tunggu dalam 8 minggu baru nak scan balik...
mudah2an xde apa2...

Yang menambahkan kerisoan saya..saya xde morning sickness..mmgla bagus
xde kan..xdela lembik..tp itulah simptom n hormon org mngandung....
mengah2 tu ada...lembik tu xde...ok je...mungkin masih terlalu awal....
Doc ada kata mmg aje je org mengandung xde alahan apa2..samp bersalin...
ntahla..sy cuma xnak pisang berbuah dua kali...:(
mudah2an saya ada rezeki kali ini....kene positif...

saya x bersedia buka blog baru - pjalanan ibu mengandung...:(