Wednesday, November 30, 2011

Untuk makluman

Salam...apa kabar warga TTCians..
saya alhamdulilah..makin sihat..
tempoh berpantang ni...(pantang sangat la..)
ais pon belasah minum sikit2..:P
masih belum boleh solat...masih period lagi lps gugur aritu..
mak mertua banyak bagi ayat2 untuk kesihatan saya..
untuk kuatkan kandungan...
awalnya mak mertua bagi...saya belum pon mngandung lg..hehe
apa2pun saya sangat menghargainya...mak mertua sangat concern...
hubby kata MIL kesiankan saya...yelah..dah 2 x berturut2 gugur..

Nak story ni...saya ada 2 blog...1 blog kisah hidup harian saya..
1 blog lagi blog TTC saya ..iaitu yg ni lah..
lately...saya dah bagi rehat blog harian saya itu..
dah bersawang la...dkt 1 bulan xupdated cite baru...
SEBABnya...
saya suka share cerita di sini...:D
saya x suka share personal life saya kat situ dah...
saya selesa di sini...kat sini walaupun kita saling x mengenali..
tapi saya tetap selesa...
kawan yang betul2 kawan...yang betul2 kenal..belum tentu
kita selesa..kdg2 saya rasa ada yg plastik..
lebih baik begini....xde org kenal..xde orang kisah..
org tulis..kita baca..kita kongsi..kita sama2 rasa...:)

Tak ramai kawan saya tahu saya keguguran kali ni..
malas nak cakap..saya cakap saya cuti rehat je...
padahal cuti sakit..
Macam budak sekolah pon ada...cuti seminggu ..
Anak saya yang tadika tu pon masih belum cuti...:)
tu yang dia liat sangat skrg nak gi sekolah...

No comments: