Friday, April 5, 2013

Tiada kata kata

Salam...

lamanya saya tidak bersiaran:p
bukan xde cerita..bukan xde idea....
tapi saya sendiri belum bersedia menulis...ntah...rasa malas menulis..
nak berkongsi cerita dan gundah gelana
mungkin juga saya malas nak memikirkannya :)

Treatment saya direhatkan oleh doktor selama 3 bulan..
dah hampir tamat tempoh ni..
saya takut..cuak...excited meneruskan perjalanan pon ada..
semua perasaan ada...
nak bertukar angin pon ada..ingin buat rawatan lain ..
semua tu bermain-main di fikiran saya...

Sekarang ni saya CD 3..baru je didatangi sahabat baik..
agak lewat 3 - 4 hari...biasanya tepat2 cycle 28.
kali ni dia nak main chak2 sikit..:) mula2 nak pasang angan2 kot2 mengandung..
tapi..kita bole agak badan sendiri...xde rasa apa2...rasa okey je...
x mungkin mengandung...betul sngkaan saya..
period muncul jugak..lewat skit je..

Saya ke Pulau Tioman minggu lepas..Saya bercuti panjang..
sgt2 menyeronokkan buat snorkling..
pengalaman baru yang saya x pernah buat seumur hidup..hehe
kalo ada kerajinan nanti2 saya tempek gamba ya...:)

3 comments:

Safiyyah said...

saya pun teringin nak ke pulau tioman. kalau awak tak keberatan, leh x share cite pasal percutian awak, stay kat mane, naik feri kat mane, bape bajet,kat mane tmpt yg cantik, awak pegi ikut pakej ke x. leh jgk saya jadikan panduan klau2 ade rzeki nak pegi nnti. ;)

Umaira Umar said...

tak lama lagi sy nak ke pulau redang...tak sabar juga nak buat aktiviti di sana

Bouncing and Cherubic said...

terima kasih singgah ke my humble blog..moga2 ada rezeki untuk kita..InsyaAllah..