Tuesday, December 31, 2013

Penutup 2013 - Part 2

dradilah penutup 2013

Sebak saya baca entry terbaru dr adilah ni...klikla.
entrynya - Penutup 2013 kebetulan sama tajuk entry saya semalam :)
penantian 9 thn pasangan ini berbaloi..dapat anak melalui IVF..
sampai si ayah nak buat bilik khas untuk anaknya..sb senang nak tgk anak..
sb asikla nak menjenguk anak kt umah taim keje.. :) masa majlis akikah anaknya..si ayah..tak berhenti mencium dan menitiskan air mata..sebak saya ..
Alhamdulilah..rezeki mereka sampai juga...

Mudah2an ditahun baru ada sinaran untuk saya dan untuk kita semua...
Terus terang saya katakan..saya x yakin keupayaan dan kemampuan kami suami isteri sehingga tahap ivf tu..
saya hanya mampu berdoa rawatan saya tidak sampai ke tahap itu...
Ya allah..berikanla kekuatan untuk menempuhi dugaan dan ujian ini...
ameen......

2 comments:

sweet tooth said...

Don't worry mag, Allah berikan ujian, Dia juga berikan jalan keluar... InshaAllah, ujian Nya tu pastinya mampu kita hadapi. Smg Allah permudahkan urusan kita semua...amin...

BaTiK_PiNk said...

InshaAllah Mag.....kita berusaha sedaya kita...Allah akan lihat dan tentukan apa yang terbaik untuk kita dalam usaha kita selama ini...