Thursday, March 6, 2014

New Born

























Congrats to my BFF. kelahiran baby sulungnya malam tadi. Baby boy...so adorable..
saya pulak yang telebih excitednya...saya msg dia ..x berjawap dari kelmarin..hehe
Malam tadi dapat sms dr husban dia...dah selamat bersalin..
Planning asal dia nak waterbirth , tapi atas masalah tertentu..doc suggest bersalin normal je...
tak kisahla asalkan selamat.

Harris nama baby ni. so simple & easy to call kan..hehe
Saya pon verangan anak ada 1 nama je (angan x salah :D)
She's pregnant only after her first try IUI. kawin hampir 5 tahun.. also TTC like us..
Alhamdulilah.rezeki dia..
1st try terus berjaya.Happy for her :)

To my fren...slmt mnjalani kehidupn mak-mak ya

1 comment:

Unknown said...

Suhanallah, comelnyer baby nie... Assalamualaikum…saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya yer http://ibu2ahmad.blogspot.com . Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer…