Friday, June 19, 2015

Blog problem

tak tahu la apa masalah nya...tengah berusahala ni nk memulihkan..
masalah setting la kot huhuhu...
blog bole je logged in cm biase..tp xleh buat pa2...
bole baca je ...stressss mak!!
dah buat report dah..sruh tukar pasword etc kat b
logger recovery page tu mslh nya....
10 juta dh tukar tauuu....nangesss


kat hphone bole je posting cm biase...the problem is using my window
x bole pulak...bile click blogger dashboard tu
..xde button new post..
kt sini sape leh bantu?kot2 la can give some idea.
nak blogging cm biase ...huwawawaaaa

6 comments:

sweet tooth said...

mag, guna browser apa? i dulu masa problem blogger sbb pakai explorer. dah tukar browser chrome, baru ok.

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Unknown said...

Dengan ini saya mengumumkan blog ini ditutup atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan..
Sila follow saya http://tunjuk1.blogspot.com/ untuk makluman lanjut :)

Follow saya di sana yaaa.... hehee


By :)

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT