Thursday, July 5, 2012

Nak jugak

Salam sejahtera..:) assalamualaikum...
Seperti mana tuanpuan maklum...saya mmg buat treatment dgn gynea ..
tapi selalunya hangat2 taik ayam...
cuba 1 cycle..2 cycle..tak berjaya conceive...pastu berehat berbulan2..
pastu sambung balik..pastu rehat balik..pastu sambung...
itu je keje nyer...:D sampai ke sudah...


Cycle period kali ni..saya nak sambung balik treatment ..
saya call klinik nak buat apoiment ..sekali tu..staff tu kata utk hari tu je dah 40 org menunggu..
tgh Q...huh??? ramainya ...xmola saya..takot balik lambat sgt..
utk pgetahuan klinik saya ni mmg bukak ptg...maksudnya doc mmg masuk petang...
pagi doc kat hospital..bayangkan...saya pernah balik pkul 11 mlm..
menunggu giliran jumpe doc..doc masitah ni mmg ramai peminat betulla..:D
pikir punyer pikir...saya buat keputusan gi klinik pakar lain ptg tu...
yg bdekatan dgn umahla...sampai je..saya terkejut..klinik tu tutup...
aduh..malangnya:(

Saya x kira..esoknya tu pulak..gi klinik panel opis mintak ubat clomid..
nk jugak tu..saya kan degil..kilinik tu klinik biasa je..bukan pakar sakit puan pon..
dah tentu xde clomid..tu saya tau:D
saya mintak doc tu buat surat..saya nak beli sendri kat farmasi...
seriusly...saya bersungguh nak on clomid cycle ni..haha..
doktor tu siap pesan lg...rujuk jugak dgn my gynea nak makan ubt subur tu..

So...hari ni CD6.
Emm..CD 12 nak buat apoiment dgn my gynea ...
Ingat nak ambik half day la on that day...
mmm..nila cite org degil..kalo nak tu...saya nak jugak...
hubby malas ckp apa2 dh..tau pagai bininya cmne...hehe
w/pon xdpt jumpe doc ...aku redah jua...

2 comments:

ILY said...

Hehe..rasanya kita ttcian nih mmg degil kot :p

mag said...

keras kepala..kepala batu..haha
kuat semangat ..jiwa kental..
apa lagi?? semua la :d