Monday, July 23, 2012

Salam Ramadhan - Malas Monday

Salam puasa semua...ada yang dah bocor?? :)
nasibla kan...alhamdulilah..saya x kene awal puasa..
arap2 tak kene langsungla kan..:)

Tiada cerite menarik..
kat opis pon keje x berpa banyak..sukanya hati beta!
CD 24 - DPO 10
rasanya macam xde apa2..xde feel pon...
entahla ..pasrah dan redha je la....
Tapi dah 2 hari ni..rasa sakit kat rahim belah kanan...
cramp ke?baby nak menempel ke...nak period ke..
biarla...malas nak pikir..
bertenang sudah...

Oleh itu...marila kita bukak blog masakan..
pikirkan menu apa nak masak berbuka..hehe..
dulu..masa duduk sendri...saya masak ari2 untuk berbuka..
mmg sempat..balik keje...terus ke dapor...
skrg..duk dgn family...ada ngelat sikit..
sb mak kan ada..ahaha
tapi still menolong..cuma bukan sebagai ketua je..
Rindukan saat tu....bilala nak duk umah sendiri balik....

Saya sangat mengantok...malam tadi tak tido sangat..
asik terjaga2 je....
sampai suhu BBT pon saya x ambik smlm..malas...
mcm invalid je..kalo tido x sampai pon 3 jam..

3 comments:

::EIDA:: said...

Ida masih menunggu 'kebocoran' itu.. HAHA~ CD49 dah ni... =(


Eh eh, ida pun tak amik suhu BBT.. Mana taknya, salu amik 6.30am, sekali bulan puasa bangun 4.30am,, cmne tu?? larik time sudahh...=p

Siti Nursyuhada said...

xpe selagi lom priod masih ada harapan... hu3... janji still leh puasa kan.. amin

mag said...

eida..bulan pose malas nak BBT rasanya..hehe

syuhada - iye...patutnya saya bersyukur..lom period lg bt masa ni..bole pose di bulan yang mulia ni..
jauhi memikir mende2 x berpaedah..:d