Thursday, August 21, 2014

Obsess dengan Novel






Obsess saya buat masa ni ialah ini...heehee 

Maksud perkataan obsess adalah:

mengganggu, sentiasa dalam fikiran, menggoda, mengharu, memusatkan perhatian.

Sekurang2nya ada benda yang buat saya teruja kan..selain memikirkan hal kerja, hal ttc, hal remeh temeh ataupun apa2 hal lain la:))

Saya ni minat baca novel..dari zaman sekolah..x semua penulis saya suka baca..
saya pilih....saya select certain penulis je..
yang x merepek dan yang boleh bagi banyak ilmu...
yang boleh ajar masak dan ajar bab agama..tu yang paling saya suka:)
selain dari tu selit sikit2 hal cinta..okla...tukan perencah bagi penyedap cerita..

Novel terbaru Melur Jelita launching 6 Sept ni kat National Library... mcm nak pergi..rasanya la..
xtaula...xde kawan yg obsess sama...kalo x jalan dah..
Kalo x pergi pon xpe..beli kat book store jela.. semua novel dia saya ada..simpan buat koleksi:)

Nama hero2 MJ yang pernah dia bagi ialah Hilman, Firman yang terbaru ni Deraman...hahah
lawak...tapi jalan cerite best...dah baca smp part 12 kat penulisan2u..
konon x nak baca..sb x suprised nanti..nk pegang buku baru nak baca betul2..haramm..
xleh tahan...nak baca jugak...

Sapa obsess novel mcm saya jugak? sila angkat keyboard.. :P

No comments: